Sendify gör frakt online enklare

Hur fungerar frakt online tillsammans med företagsfrakt?  

Sendify kan kallas för många olika saker som exempelvis frakttjänst, transporttjänst, TA-system eller logistiksystem. För oss spelar det mindre roll, vårt fokus är och kommer alltid att vara att ha dig som kund i centrum. Vi vill förenkla logistik, göra frakt online mer transparent och företagsfrakt lättare för dig.

 


Boka demo

Sendify är det nya sättet att boka transport

Sendify fungerar som en fjärdepartslogistiker där vi genom vårt system kopplar ihop fraktköpare med transportörer. I Sendify kan du enkelt sköta din frakt online och välja och jämföra de främsta transportörerna (DHL, FedEx, TNT, UPS). Din företagsfrakt kan skickas både inom och utanför Sverige och när du hanterar din frakt online i vårt system så får du också tillgång till våra fördelaktiga fraktavtal med transportörerna.

I systemet kan du jämföra på både tid och pris, för att sedan boka transporten som passar dig och ditt företag bäst. Därefter spårar du enkelt godset och aviserar mottagare när frakten är på väg. Alla fakturor samlas i systemet för att göra det enkelt för dig, vilket resulterar i en helt integrerad tjänst.

Sendify gör frakt online och företagsfrakt enklare

Vi vill göra det enklare för dig att skicka företagspaket och för oss innebär det möjligheten att du snabbt kan jämföra olika transporter och besluta dig för det som passar ditt företaget bäst. Det ska vara enkelt att skicka företagsfrakt och vi vill spara dig så mycket tid som möjligt, därför förser vi dig med ett enkelt system som kopplar ihop dig med dem ledande transportörerna. Vill du testa Sendify redan idag?

Det tar bara två minuter att registrera ett konto och börja skicka din företagsfrakt.


Registrera konto