Automatisera din logistik

Vill du slippa fylla i adress- och kolliuppgifter för din sändning? Då har vi goda nyheter! I början av oktober kommer du som företagare i Sendify kunna integrera ditt affärssystem i Sendify och automatisera din logistik.

phone icon
email icon
Snyggt! Vi har registrerat ditt intresse!
Något gick fel här. Ladda om sidan och försök igen!
Automatisera din frakt med Sendify

Vanliga system för våra kunder

I början av oktober kommer du som företagare att kunna integrera några av de vanligaste affärssystemen med Sendify, nämligen Fortnox, Visma, Specter, WooCommerce och Shopify. Senare kommer vi att möjliggöra för integration av andra vanliga affärssystem, som Pyramid, Monitor och Starweb. Om du är intresserad av att integrera något annan system – hör av dig till sales@sendify.se!

Pyramid ERP logo
Monitor ERP logo
Shopify Webshop logo
Woo Commerce Webshop logo
Visma ERP logo
Starweb ERP logo
Specter ERP logo
Fortnox ERP logo
Jag vill veta mer
arrow up

Sendify förenklar idag frakt för över 10 000 företagare.

Frakta smidigare

Automatisk ifyllning av sändningsinformation

Adressuppgifter, vikt och dimensioner fylls i automatiskt med funktionen Sendify import. Bokningen är endast ett klick bort!

Ordern synkas med ditt ordersystem

När din sändning bokats finns möjligheten att uppdatera och spåra din order direkt från ditt affärssystem eller webbshop.

Minskad risk för tilläggskostnader på fakturan

Tilläggskostnader på grund av manuella inmatningsfel minskas även med hjälp av den automatiska hämtningen av orderinformation.

Vad innebär automatiserad bokning?

Genom att automatisera din bokning i Sendify sparar ditt företag massa tid, då du inte längre behöver fylla i fraktuppgifter manuellt. På så sätt kan du fokusera på annat som hör ditt företag till. En automatiserad bokningsprocess minskar även risken för mänskliga fel, som exempelvis att du råkar fylla i fel adressuppgifter för din sändning, något som vanligtvis kan resultera i straffavgifter.

När du automatiserar din bokning i Sendify sparar du därför i slutändan en hel del pengar, då du kan spendera mer tid på det som genererar en faktiskt avkastning för ditt företag, och minimerar risken för tilläggskostnader i form av straffavgifter.

Jag vill automatisera min frakt
arrow up