Kontakta oss

Vi vet att logistikbranschen kan vara både stökig och svår. Därför finns vi alltid nära till hands när du väl behöver hjälp, via chatt, telefon och mejl. Öppettider för vår telefonsupport är vardagar mellan 9-12 och 13-15 och du når oss på följande:

Hur kan vi hjälpa dig?

Boka en leverans

Om du behöver hjälp med att boka en försändelse är det bästa sättet att nå oss direkt på plattformen via livechatt. Våra logistikexperter hjälper dig snabbt och direkt med din bokning.

Se fraktstatus och spåra leverans

Du kan se aktuell status för din försändelse direkt i plattformen. För att göra detta, gå till fliken “Sändningar“.

Alternativt kan du också skriva ett mail till contact@sendify.se så informerar vi dig om din  leveransstatus.

Frågor om betalning och fakturor

Om du har några frågor om betalning eller fakturor, vänligen kontakta oss via mail på finance@sendify.se. Tyvärr kan vi inte svara på frågor om betalning och fakturor via telefon.

Add-ons och integrationer

Om du är intresserad av någon av våra integrationer för e-handel eller affärssystem kan du kontakta oss via e-post på contact@sendify.se eller via formuläret på webbplatsen för respektive integration.

Extratjänster (vidarebefordran, försäkring, avisering)

Har du några frågor om vårt fraktförmedling eller vill du boka försäkring eller avisering för din försändelse? För snabba svarstider, skriv till oss i vår livechatt i plattformen eller via e-post till contact@sendify.se .

Presskit

I vår Presskit hittar du bilder och logotyper att använda i press & media. Fritt fram att ladda ner och inkludera i din artikel.

Vill du komma i kontakt med Sendify för press- eller frågor kring samarbeten: marketing@sendify.se