Sendify

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Läs mer

Alternativ 1

Plug-and-play:
Integrera ditt affärssystem

Vill du att information ska flöda sömlöst mellan ditt affärssystem och Sendify, med endast några klick?

Integrera ditt affärssystem snabbt och enkelt till Sendify med vårt plug-and-play och automatisera din logistik.

Läs mer om vilka affärssystem som du kan integrera till Sendify här nedan och kom igång direkt.

 

Integrera flera olika affärssystem till Sendify

I oktober kan du integrera Fortnox, WooCommerce och Shopify direkt till Sendify med några klick. Senare kommer vi även att möjliggöra för integration av flera andra vanliga affärssystem som Specter, Visma, Pyramid, Monitor och Starweb. Vill du integrera något annat affärssystem till Sendify? Tveka inte att höra av dig till api@sendify.com.

 

Affärssystem du kommer kunna integrera till Sendify:
  • Fortnox
  • Shopify
  • WooCommerce
  • Specter
  • Visma eEkonomi
  • Pyramid
  • Monitor
  • Starweb

Vad kostar det att integrera affärssystem?

Hur mycket det kostar för dig att integrera ditt affärssystem beror på hur mycket du fraktar, då vi prissätter utefter hur många ordrar du bokar per månad. Om du bokar färre än 25 ordrar per månad är det helt gratis att integrera affärssystem till Sendify. Bokar du fler än 25 ordar per månad finns det förmånliga volympaket från 2 988 kronor per år som du kan ta del av, en kostnad som du betalar årsvis.

Prislista integration

Volym 1

Volym 2

Offert

Order/ månad

0-25

26-100

101-200

>400

Pris/ månad

0 kr

249 kr

429 kr

Offert

Pris/ år

0 kr

2 988 kr

5 148 kr

Offert

Integrera ditt affärssystem till Sendify nu!

För att integrera ditt affärssystem till Sendify behöver du endast följa dessa tre steg här nedan, så har du ditt affärssystem integrerat inom 24 timmar. Om du skulle ha några frågor eller funderingar är det bara att kontakta api@sendify.com.

 

Integrera ditt affärssystem till Sendify i 3 steg:
  • Logga in på ditt konto i Sendify och gå till importera ordrar
  • Välj det system du vill integrera och klicka på kom igång
  • Invänta mejl från vår logistikagent med mer information
Alternativ 2

Open API:
Bygg din egen integration

Vill du välja vilka funktioner som ska inkluderas i din integration och skräddarsy en automatiserad bokningsprocess?

Bygg din helt egna integration till Sendify med vårt Open API och automatisera din bokningsprocess.

Läs mer om hur det går till när du bygger din egen integration till Sendify här nedan.

Skräddarsy din helt egen bokningsprocess

I Sendify kan du bygga en helt egen integration och välja vilka funktioner som ska inkluderas i integrationen, som t.ex. automatisk import av adressuppgifter. Att bygga en egen integration är därför ett bra alternativ för dig som vill skräddarsy din bokningsprocess och som använder ett affärssystem som Sendify ännu inte erbjuder integration för.

Fördelar med att bygga egen integration
  • Automatisk import av adressuppgifter
  • Automatisk import av kolliuppgifter
  • Spåra din sändning från ditt system
  • Tillgängligt för alla kunder i Sendify oavsett affärssystem

Vad kostar det att bygga egen integration?

Kostnaden för att bygga en egen integration är samma som för att integrera ditt affärssystem genom Sendifys plug-and-play lösning. Den enda skillnaden är att du även behöver betala för de utvecklingskostnader som tillkommer när du bygger integrationen, som t.ex. att skriva en kod för systemet. Är du osäker på vad det skulle kosta för dig att bygga en egen integration, kan du kontakta IT-ansvarig på ditt företag.

Kom igång idag och bygg din integration!

Om du vill bygga en integration till Sendify kan du skriva till vår logistikagent i chatten så får du hjälp med hur du går tillväga för att bygga din integration. Följ dessa tre steg här nedan för att komma igång idag.

Kom igång med att bygga integration i 3 steg:
  • Skriv till vår logistikagent i chatten
  • Ta del av vår API-dokumentation
  • Börja bygg din egen integration!