Sendify

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Läs mer

Smidig fjärdepartslogistik för företag

Med vårt 4PL-system hjälper vi över 8 000 företag att boka med de billigaste fraktpriserna från Sveriges ledande transportörer och få kontroll över sin logistik.

Registrera dig gratis och se ditt fraktpris

Vad innebär fjärdepartslogistik?

Fjärdepartslogistik, eller 4PL, innebär att du tar hjälp av en extern part som hjälper dig att få kontroll över företagets logistik. Genom att automatisera ditt företags logistikflöden, får du hjälp med både själva fraktbokningen, både utrikes och inrikes, får kontroll på din adminsitration och ekonomi, samt kan planera din logistikkedja på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt.

Har Sendify en 4PL lösning för företag?

Sendify är en bra match för företag som söker en fjärdepartslogistiklösning. Som 4PL äger Sendify varken lastbilar eller lager. Vi förmedlar kostnadsfri fjärdepartslogistik online, som kopplar ihop ditt företag med de ledande transportörerna: DHL, DSV, FedEx, TNT och UPS. Genom att registrera ett kostandsfritt konto, förenklar Sendify din logistik online genom att samla alla viktiga funktioner i ett och samma fraktbokningssystem.

Varför skall jag välja Sendify som fjärdepartslogistiklösning?

Över 8 000 företag har valt Sendify för sin fjärdepartslogistik. Här är några av fördelarna med att använda Sendify som 4PL:

Boka dina frakter online, i ett kostandsfritt system
Sendify är utvecklat för företagares fraktbehov och vi lägger stora resurser på att ständigt utveckla och förbättra vår frakttjänst. Som företag får du kostnadsfritt tillgång till fjärdepartslogistik online som förser dig med ett enkelt system och kopplar ihop dig med världens ledande fraktbolag.

Boka billig frakt med ledande fraktbolag
Genom Sendify får du tillgång till lägre fraktpriser genom våra fördelaktiga fraktavtal med transportörerna i vårt nätverk. Samtidigt sparar du tid, genom förenklad logistik online.

Bestäm själv om ledtid eller pris är viktigast för dig
Med en 4PL som Sendify, väljer du själv om du vill boka med billigast pris, eller snabbast ledtid. Du får en tydlig översikt över både priser och ledtider, så att du kan jämföra alternativen. Sendify förhandlar fram fraktalternativen, både snabba och billiga fraktlösningar, så att du kan fokusera på ditt företag.

Få kontroll över din logistik
Sendifys logistiksystem gör att du kan ta snabba och datadrivna beslut. Sök efter skräddarsydda transportlösningar som visas i en överskådlig lista där du enkelt sorterar på tid eller pris. Med Sendify väljer du alltid det alternativ som passar dig bäst.

Få experthjälp, direkt när du behöver det
Genom Sendify får du tillgång till en snabb och kunnig kundservice. Vi är din kontaktpunkt som sköter dina ärenden med transportörerna, vilket betyder att du kan lägga mer fokus på att skapa värde för ditt företag.

Redo att testa fjärdepartslogistik online? Med Sendify kommer du igång snabbt och du sköter all din logistik på ett och samma ställe.

Registrera dig gratis och se ditt fraktpris

Henrik Karlsson, Key Account Manager på VANS

Rasmus Hammarstrand, Projektledare hos Ink n Art

Redo att förenkla din logistik idag?

Sendify har ingen startavgift, månadskostnad eller bindningstid. På två minuter är du igång med att jämföra och boka frakt.

Registrera dig gratis och se ditt fraktpris